پست ثابت

دخترونه| دخترونه , شهر دخترونه, بهترین ترول های خنده دار

پست ثابت

این پست ثابتمه مطالب جدید بعد از این پست

 

سلام به همه ی دوستای خوبم

 

خیلی به وبم خوش اومدید

 

امیدوارم که از مطالبم خوشتون بیاد

 

با تبادل لینک کاملا موافقم

 

ولی قبلش بم خبر بدید با چه اسمی بلینکمتون

 

کامنت بذارید حتما حتما 

 

هیچی دیگه همین

 

دوستون دارم



نظرات شما عزیزان:

smskade12
ساعت18:54---6 شهريور 1393
سلام لینکت کردم
از وبلاگت بازدید کردم خیلی خوب و سرگرم کننده بود
کلی خندیدم ممنون
میخوام یه بنرم واست بذارم تو وبلاگم
ولی شما آدرس وبلاگم اشتباه درج کردین درستش کنید لطفا
موفق باشید
پاسخ:ممنون که سر زدی.خوشحالم خوشت اومد. چشم درست کردم


.
ساعت13:48---6 شهريور 1393
لینک شدی kiiiiiiiiiiiiisssssssssss

amin
ساعت1:23---5 شهريور 1393
سلام مرجان جون
اگه خواستی ادد کن تو لاین
my id:amin.ft.m


elf
ساعت2:05---2 شهريور 1393
weblog khoobi darid.movafagh va moayad bashid

masoud
ساعت0:53---31 مرداد 1393
وبلاگ قشنگی داری .بوس

aLi
ساعت18:23---20 مرداد 1393
سلام.خسته نباشید.وبلاگ خوبی دارید.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
فقط چندتا عکس کPی کردم .باهاشون کار دارم.


ghazal
ساعت21:23---17 مرداد 1393
درد ِ دل..... کـه می کنــی ...

یعنی...


ضعـف هـایـت را
دردهـایــت را.........
می گـذاری تـوی ِ سیـنی و تعـارف می کـنی
کـه هـر کـدامـش را کـه می خواهنــد
بــردارنـد ...
تیــز کننــد ...
تیــغ کننــد ...
و بــزننـد بـه ....روحـت....


ghazal
ساعت3:02---1 مرداد 1393
apaaaaaaam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 خرداد 1398برچسب:, ] [ 21:19 ] [ مرجان ]
[ ]